Forum www.motoXatv.fora.pl Strona Główna

Obroty/ kręcenie 2t.
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.motoXatv.fora.pl Strona Główna -> Usunięte tematy.
Autor Wiadomość
bongo
Administrator



Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:59, 04 Gru 2011    Temat postu: Obroty/ kręcenie 2t.

Cześć.
Mam takie pytanie dotyczące 250 w 2t [ co prawda miałem z nim doczynienie, ale krótkie]. Jak to jest z kręceniem tego silnika:
trzeba to robić? czy można jeździć z umiarkowanymi obrotami. Co jest zdrowsze dla silnika 2t wysokie obroty czy pośrednie ?

Mam nadzieje, że ktoś udzieli mi tej odpowiedzi bo szykuje się do zakupu i nie wiem czy przypadkiem 4t nie będzie lepszym rozwiązaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujo_domino
User



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: lubelskie (Cyców)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:22, 04 Gru 2011    Temat postu:

Ćwiartka w 2t jest też bardzo mocna w dole i napewno jazda na wolnych obrotach będzie zdrowsza dla silnika ale jej moc poczujesz dopiero na odkreconej manetce. Jak w typowym 2t, żeby poszaleć, trzeba przydusic.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujo_domino dnia Nie 18:24, 04 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bongo
Administrator



Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:26, 04 Gru 2011    Temat postu:

wujo_domino napisał:
Ćwiartka w 2t jest też bardzo mocna w dole i napewno jazda na wolnych obrotach będzie zdrowsza


O taką odpowiedź mi chodziło Smile Ktoś coś jeszcze doda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chomik
Moderator



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Solniki Wielkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:27, 04 Gru 2011    Temat postu:

Wszystko zależy, jakie 2T, a jakie 4T Wink
Ogólnie 4T jest elastyczniejszy Razz i bardziej ekonomiczny, chociaż słabszy.
Ciągnie ładnie od dołu Very Happy Czego raczej nie uświadczysz w 2T, lubi on jednak trochę wyższe obroty.
Z resztą specyfikacja zależy od silnika Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujo_domino
User



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: lubelskie (Cyców)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:34, 04 Gru 2011    Temat postu:

Kolego chomik ale cwiara w 2t jest mocna też na wolnych obrotach. Bongo, na twoim miejscu wybrałbym 4t. Dużo mniej pali, jazda jest przyjemniejsza, mocy ci spokojnie wystarczy i nie musisz się bawić w zmianę tłoka co sezon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chomik
Moderator



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Solniki Wielkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:41, 04 Gru 2011    Temat postu:

Cwiara w 2T jest mocna na dole bo ma swoją pojemność Razz Co za tym idzie ma również moc. Jednak na dole na pewno jest słabsza niż na wyższych obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bongo
Administrator



Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:42, 04 Gru 2011    Temat postu:

wuju_domino, powiedz mi jak tam twój KTM się sprawuje? mocy nie brakuje ? jak ze spalaniem ? ogólnie powiedz mi coś o ćwiartkach w 4t Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:58, 04 Gru 2011    Temat postu:

Ćwiara ma mocny dół, ale jak bd jeździł niskimi obrotami to ci się zmuli, zawór wydechowy nie bd pracował jak trzeba. Ogólnie cross nie jest żywotny;p. Wiec te mth i tak przelecą i tak;D. Ćwiary w 4t mają wystarczającą moc;p. Ja jak jeździłem z wujem i znajomymi to musiałem mieć bańke z paliwem w plecaku a oni zalali do pełna i śmigali cały dzień;D.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Karol1226 dnia Nie 19:00, 04 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujo_domino
User



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: lubelskie (Cyców)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:08, 04 Gru 2011    Temat postu:

Ze spalaniem to powiem tak... Zbiornik (7 litrów) wystarcza mi na cały dzień jazdy, czyli jakieś 6-7 godzin jazdy. Z mocą jest w sam raz. Siedząc na baku jadąc czwartym biegiem spokojnie rwe go na koło. Przesuwając się na środek siedzenia i lekko szarpiąc kierownice wyrwę go też na 5 biegu. W motorze mam ich 6 i na ostatnim potrafi osiągnąć naprawdę fajna prędkość jak na crossa. Ćwiartki w 4t mają to do siebie ze sa przyjemne i lekkie w prowadzeniu a za razem bardzo zrywne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:11, 04 Gru 2011    Temat postu:

Lekka w prowadzeniu to jest seta;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujo_domino
User



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: lubelskie (Cyców)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:15, 04 Gru 2011    Temat postu:

cwiara tez jest. jest przede wszystkim wygodniejsza i przyjemniejsza. Nie musisz jej trzymac na obrotach ciagle dzieki czemu mniej szarpie ci kierownica i wolniej sie meczysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:17, 04 Gru 2011    Temat postu:

Ćwiara zalana do pełna płynami waży ponad 100kg, a seta o wiele mniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujo_domino
User



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: lubelskie (Cyców)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:32, 04 Gru 2011    Temat postu:

no tak ale temat jest o cwiarach Very Happy sety sa dla lekkich ludzi bo przy mojej masie( prwaie 95 kg) nie pojezdzilaby dlugo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:35, 04 Gru 2011    Temat postu:

Ćwiara w 4t ma podobną moc jak seta;p.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujo_domino
User



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: lubelskie (Cyców)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:45, 04 Gru 2011    Temat postu:

ale jest wytrzymalsza Very Happy i cwiara jednak ma te 4-5 koni wiecej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.motoXatv.fora.pl Strona Główna -> Usunięte tematy. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin