Autor |
Wiadomość |
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:44, 14 Gru 2011 Temat postu: Na jakie moto planujecie się przesiąść w przeszłości?;D |
|
|
Tak jak w temacie, piszcie na jakie moto planujecie się przesiąść w przyszłości .
Ja nie długo przesiadam się na Yamahę YZF 250, a w przyszłości planuje przesiąść się na KTM'a SXF 350 albo na Yamahę YZF 450;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bongo
Administrator
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:56, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja na ćwiarte w 2t lub 4t
Co do KTM'a 350 i Yamahy 450 - bierz Yamahe !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujo_domino
User
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: lubelskie (Cyców) Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:38, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Czego ma brać yamahe... Widziałeś opinie i jazdy testowe tym ktm? Ja w przyszłości planuje ktm sxf 350 lub exc 450
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:44, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
KTM SXF 350 to jest dziki motor;D. Jak sam bd zarabiał to bd mnie stać żeby zrobić w nim remont;D. Ćwiary w 2t nie radze na pierwsze moto. Bd się męczył 3 sezony a nie nauczysz się tyle co na dobrej secie, po prostu nie ty bd prowadził ćwiary tylko ćwiara tobą;p, ale jak ty chcesz ćwiarę to kupuj ćwiarę;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujo_domino
User
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: lubelskie (Cyców) Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:48, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
lepiej zacznij od cwiary 4t albo jakiejs dobrej sety i smigaj. jak bedziesz duzo jezdzic to w sezon jako tako powinienes sie nauczyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:40, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Lepiej od sety zacząć potem się szybciej jeździ 4t bo się ma manete ciągle odkręconą;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bongo
Administrator
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:22, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Biorę Ćwiare 2t [ew. jak trafi się okazja to w 4t]. Jeździć dużo nie będę 30-40h sezon i w dodatku po polnych drogach, lasach [ew. tor u wujka].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:26, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No to że 30-40h nikt się nie porywał od razu na ćwiare, jak ktoś już kupił ćwiare to od razu sprzedawał bo nie dawał rady jeździć, po prostu nie nauczysz się techniki na tym jak na secie. Każdy stary motocrossowiec Ci to powie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bongo
Administrator
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:42, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie bój się, dam rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:51, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Każdy tak mówił. Wydaje ci się że dasz rade, ten motor bd kierował Tobą a nie Ty nim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bongo
Administrator
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:49, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Każdy mówił tak, który po raz pierwszy miał doczynienie z tego typu moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:33, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Przejdziesz na pełnym gazie po torze? Setą byś dał rade na pełnej manecie przejechać? To nie jest moto dla początkującego, techniki wgl cie nie nauczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bongo
Administrator
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:32, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze, po torze nigdy jeździć nie będę, po drugie - gaz do oporu w ćwiartce ? chyba sobie żartujesz.. po trzecie - koniec rozmowy, kupie co będę chciał. [chciałbym nadmienić, że przez 2miechy byłem posiadaczem RM z 96 w 250 2t i dawałem rade...]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:01, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No na torze daje się gaz do oporu. Po to jest to moto żeby wszystko z niego wykorzystać, dwa miechy to krótko, w tym czasie moto się nawet nie opanuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bongo
Administrator
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:26, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ile razy mam powtarzać, że po torze nie mam zamiaru jeździć ? Wole leśne ścieżki, drogi, górki itd. - tam nie trzeba dawać gazu do oporu, przy czym szybciej się wprawi człowiek w dobrą jazdę....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|