Autor |
Wiadomość |
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:21, 03 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie rwie lepiej. Ćwiara w 4t lżej oddaje moc że się nie czuje jak w 2t. 2t jest o wiele lżejsze;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wujo_domino
User
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: lubelskie (Cyców) Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:38, 03 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jakos na twoim tak mocy nie czułem jak na cwiartce mojej :d ale to pewnie przez to ze nie mam zwyczaju ciągle manety dokrecac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:42, 03 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie w 2t trzeba dokręcać ostro;D. Wtedy czuje się moc:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujo_domino
User
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: lubelskie (Cyców) Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:45, 03 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No parę razy dokrecilem ale jakos mnie to nie ruszalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gilu321
User
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TKN
|
Wysłany: Nie 0:02, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra a więc tak mam około 158cm waga ok 55 kg no i nie mam doświadczenia na crossie. Chce tylko i wyłącznie full crossa a nie dt
Edit
W terenie latałem suzuki king quadem 700
A na co dzień yamaha neos po tuningu klasy sport, a co do biegów to troche samochodów no i motorynka xd
a i chodze do 1 gim
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gilu321 dnia Nie 0:07, 04 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:12, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No to kup sobie 85:D. Opanujesz dobrze i przesiądź się na sete;D. Jak sete dobrze ogarniesz to potem na 250 w 4t będziesz wymiatał;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujo_domino
User
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: lubelskie (Cyców) Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:21, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem tego samego zdania co karol. Jak wyrosniesz z 85 albo ci się znudzi to możesz od razu na cwiare się przesiąść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chomik
Moderator
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Solniki Wielkie Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:18, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jesteś młody, niski i lekki-nie bierz ciężkiego i silnego moto, bo nie ogarniesz.
Czemu chcesz full crossa, a nie DT na przykład? Jak dla mnie, to przy Twoim wzroście i wadze oraz wieku to byłby najlepszy wybór. Yamaszka nie jest taka ciężka, mocy ma sporo, ale da się to opanować No i nie jest najdroższa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darkness
Moderator
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:24, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
A także tania w eksploatacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:39, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
85 nie jest ciężka;D. Może woli motocross, a DT na torze nie pojeździ:D. Pojeździ trochę 85 i ogarnie;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chomik
Moderator
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Solniki Wielkie Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:07, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Czemu niby na DT na torze nie pojeździ?
Tyle, co na początek będzie mu potrzeba, da mu DT'tka I mocy i frajdy i nie pochłonie nie wiadomo jakich pieniędzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol1226
Doświadczony Moto-cross'owiec.
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:41, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Bo zawieszenie nie jest na tor i się źle jeździ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wujo_domino
User
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: lubelskie (Cyców) Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:16, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
jest zbyt miekkie i w enduro przy skokach czesto dobija, poza tym waga DT jest troche za duza jak na 30 KM, zeby cos z niej wyciagnac sensownego na torze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gilu321
User
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TKN
|
Wysłany: Nie 15:29, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chce dt i tyle only full
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bongo
Administrator
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:05, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Moim pierwszym Cross'owym modelem była ćwiara w 2t [fakt że jestem stosunkowo wysoki, doświadczenie pewne miałem i nie odkręcałem do oporu] poradziłem sobie [teraz wolałbym coś w 4t [nie zajeżdżone] lub dobrą poczciwą ćwiartke w 2t], jednak przy jego wzroście wskazana będzie 85cc.
Nie wiem co wy widzicie w tej decie [dt]. Chłopak chce full cross'a, więc doradzać w tej dziedzinie. Każdy następny post o dt będzie odpowiednio traktowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|